| Organy sprawujące funkcje i ich kompetencje 
     | 
    
| ``  | 
 
Organ prowadzący: Gmina Stęszew 
Organ nadzorujący:  Wielkopolski  Kurator  Oświaty 
 
Organy przedszkolne: 
 
Dyrektor 
- Dyrektor kieruje bieżącą działalnością przedszkola, reprezentuje ją na zewnątrz.  
- Dyrektor zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pobytu w przedszkolu, a także właściwe warunki uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez Przedszkole poza obiektem. 
- Sprawuje wraz z wicedyrektorem nadzór pedagogiczny w stosunku do zatrudnionych w Przedszkolu nauczycieli. 
- Przewodniczy Radzie Pedagogicznej i realizuje jej uchwały oraz uchwały Rady Rodziców  podjęte w ramach ich kompetencji stanonowiących. 
- Dyrektor dysponuje środkami określonymi w planie finansowym przedszkola. 
- Koordynuje  współdziałanie poszczególnych organów przedszkola. 
- Zadania i kompetencje dyrektora zawarte są w Statucie Przedszkola  
 
 
Rada Pedagogiczna 
- Rada Pedagogiczna  jest organem kolegialnym przedszkola w zakresie realizacji jego zadań  staturowych dotyczących kształcenia, wychowania i opieki. 
- W skład Rady Pedagogicznej  wchodzą wszyscy nauczyciele pracujący w przedszkolu. 
- Rada Pedagogiczna  działa na  podstawie  uchwalonego  przez siebie regulaminu.  
- Kompetencje Rady Pedagogicznej zawarte są w Statucie Przedszkola w Stęszewie . 
 
Rada Rodziców 
- Rada Rodziców jest organem społecznym Przedszkola i stanowi reprezentację rodziców dzieci uczęszczających  do przedszkola. 
- W skład Rady Rodziców  wchodzą ( po jednym) przedstawiciele rad oddziałowych wybranych w  tajnych wyborach przez zebranie rodziców dzieci danego oddziału. 
- Działalność Rady Rodziców określa regulamin. 
-Rada Rodziców może  występować do rady pedagogicznej i dyrektora   z wnioskami i opiniami dotyczącymi wszystkich spraw placówki. 
-Kompetencje Rady Rodziców zawarte są w statucie Przedszkola w Stęszewie.  | 
 
Data wprowadzenia informacji 2012-09-24 13:07:44 Informację zaktualizowano 2012-09-24 13:32:34, wprowadzający: ****************** ******************
  | 
 
 
 |